onsdag 30. januar 2008

Over halvveis

Nå er vi ugjenkallelig i siste halvdel av svangerskapet, ordinær ultralyd er gjennomført og vi har fått bekreftet at det utvilsomt er en gutt :-)
Jeg blir utrolig lykkelig ved tanken på at det nå blir et barn til og det er gøy at det blir en gutt, da har vi balanse i familien hva angår kjønnsfordelig.

Det store, nærmest uoverkommelige problemet nå er navn. Jeg blir halvgal av å tenke på det for jeg har ingen forslag som faller i smak hos Morten, og det er jo en fordel om vi er enige om akkurat dette... Jeg trøster meg med at vi foreløpig har god tid.
Jeg har så vidt begynt å handle klær og skal snart sjekke ut søskenvogn-markedet. Det blir knall!
Formen er fin, litt skranglete bekken, men det funker fortsatt :-)

1 kommentar:

Kari Line sa...

Navn er morsomt å diskutere, men kan være ganske frustrerende hvis man ikke finner det rette navnet eller man ikke er enig. Jeg stemmer for heine av de du har skrevet. Det er fint og "mykt" navn. Ellers er min favoritt naturlig nok herman (sønn) og jeg er superfornøyd med navnet. Finner ikke noe bedre nå når jeg begynner å tenke på at det kanskje kan komme en til... Lykke til!